Toimitus- ja palautusehdot

Toimitusehdot

Verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia toimitetaan Suomeen. Toimitukset Suomen ulkopuolelle on sovittava erikseen sähköpostitse tai puhelimitse. Tilauksen saatuamme lähetämme tilausvahvistuksen asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilatut tuotteet toimitetaan, kun maksu on maksettu. Hinnat ilmoitettu euroissa. Kaikki sivuilla mainitut hinnat sisältävät 24 % arvonlisäveroa.

Toimitusaika

Tuotteilla on noin 4-10 arkipäivän toimitusaika, ellei tuotteen yhteydessä toisin mainita tai asiakkaalle erikseen ilmoiteta toimituksen aikataulusta. Käyttämättömän tuotteen voi palauttaa neljäntoista (14) päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti.

Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: helpdesk@vismapay.com

Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)

Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Peruutus

Kuluttajalla on myös oikeus perua tilaus neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Asiakas voi palauttaa tuotteet asiakaspalautuksena ilman kuluja postitse, mikäli tilauksessa on ollut maksimissaan kahdet kengät. HUOM. mikäli tilauksessa on ollut useammat kuin kahdet kengät, maksuton palautus ei ole voimassa, joilloin asiakas palauttaa tuotteet omalla kustannuksella. Palautettavan tuotteen tai tuotteiden ja tuotepakkauksien on oltava samassa kunnossa kuin alunperin vastaanotettaessa.

Mikäli alkuperäiset tuotepakkaukset puuttuvat, ovat rikki (mahdolliset kuljetusvauriot poissulkien) tai tuote näyttää käytetyltä, tuotteet palautetaan tilaajalle ja ostaja vastaa siinä tapauksessa palautuskustannuksista eikä tilauksesta maksettua hintaa palauteta.

Palautusta varten paketin sisällä tulee olla tilauksen tehneen asiakkaan nimi, tilausnumero ja mitä haluaa palauttaa.

Asiakaspalautuskoodi on 9552237. Palautusnumerolla on mahdollista lähettää asiakaspalautuslähetys veloituksetta mistä tahansa matkahuollon pakettipisteestä (ei pakettiautomaatista).

Mikäli asiakas on valinnut tilatessaan muun toimitustavan, kuin lähimmän matkahuollon toimipisteen, esim. kotiinkuljetuksen tms. näitä kuluja ei korvata eikä hyvitetä. Näissä tapauksissa hyvitetään vain palautettujen kenkien hinta.

Maksu palautetaan, kun palautettavat tuotteet ovat saapuneet meille ja ovat sopimuksen mukaisessa kunnossa.

Vastuu erityistilanteissa

Myyjä on vapaa kaikesta vastuusta, jos ei voi täyttää toimitusvelvollisuuttaan itsestään riippumattomista syistä. Tilaukset peruuntuvat tällöin automaattisesti ja mahdollisesti etukäteen maksetut tilaukset hyvitetään tilaajalle. Pidätämme oikeuden hintamuutoksiin.

Shopping Cart
error: Sisältö on tekijänoikeussuojattua!
Scroll to Top